Logo on the car! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Sander en Kim Verburgh - WaarBenJij.nu Logo on the car! - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Sander en Kim Verburgh - WaarBenJij.nu

Logo on the car!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sander en Kim

23 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

Since today we have our logo on both sides of our car. Looks good doesn't it!

• 24 Juli 2009 - 00:08

Roel:

Looks fantastic! Congrats.

• 24 Juli 2009 - 06:04

Annette:

Wauw, dat ziet er goed uit!!! Gaaf!

• 24 Juli 2009 - 06:41

Karen:

WOW! Gaaf! En heel graag kom ik het zondag persoonlijk uitchecken! Moet zo naar Jo'burg voor 2 meetings, bel later vandaag. Hug!

• 24 Juli 2009 - 07:45

Esther:

Echt super cool!

• 24 Juli 2009 - 10:34

Narda:

it sure does!!!
    Genieten..... passen daar nog een paar T-shirts bij, en zo ja, welke maat was goed?

• 26 Juli 2009 - 11:48

Ank En Lucas:

We hadden het al live gezien, maar het ziet er goeduit. Rijdende reclame is nooit weg. We hebben ons aangemeld voor directe e-mail.
    Groetjes.

• 15 Augustus 2009 - 10:08

Daphne:

Ja!!!!!! WAT MOOI!!! Super profi looks. :-P Well done u

Kimmie wanneer kom je in Amsterdam bivakkeren? Gezelli, we kijken er naar uit.

xxxx Daph

Sander en Kim

Na een jarenlange voorbereiding vertrokken wij in oktober 2007 voor een reis van een jaar door zuidelijk afrika. In die 12 maanden wilden wij er bekijken welk land aantrekkelihk was om ons te vestigen. Sneller dan verwacht liepen wij tegen de perfecte locatie aan. En sinds 17 januari 2009 maken wij onze droom waar in Zuid Afrika: het runnen van Kurhula Wildlife Lodge. Gelegen halverwege Hoedspruit en Phalaborwa in het laagveld (aan de rand van het Krugerpark).