Beautiful promo movie - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Sander en Kim Verburgh - WaarBenJij.nu Beautiful promo movie - Reisverslag uit Hoedspruit, Zuid-Afrika van Sander en Kim Verburgh - WaarBenJij.nu

Beautiful promo movie

Door: Sander

Blijf op de hoogte en volg Sander en Kim

16 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Hoedspruit

More then a year ago since the last message. Sander needed 3 months to recover, but is walking again.

The lodge is doing very well, we cannot complain at all. Most visitors are from holland, followed by France and Germany.

In Oktober 2011 we had a visit from Wildcast.de. They were 8 days at our lodge and made this beautiful short movie to show potential clients what Kurhula Lodge is.

Pleace have a look at:

http://www.youtube.com/watch?v=1iXdsDK2fDg)

and let us know what you think.

Sander and Kim

  • 16 Januari 2012 - 17:06

    Allard:

    Hi Kim / Sander,
    Zoals ik al een keer eerder heb geschreven is jullie promovideo ECHT WAANZINNIG TOP !!! Uitstekende muziekkeuze en de beelden...WOW !!
    Ik heb zojuist jullie video getweet en "ge-liked" op Facebook.....
    Ik heb jullie Lodge afgelopen week ook aan 2 personen doorgegeven...
    Hoop dat jullie het echt druk gaan krijgen....
    Liefs en Groetjes vanuit Curacao
    Allard Van Dongen Torman

  • 16 Januari 2012 - 17:36

    Cissy:

    Goed om te horen dat het allemaal goed gaat daar.
    Wat een mooie promofilm! Ik zou er zo mijn vakantie boeken!!! Als ik genoeg bij elkaar gespaard heb, weet ik jullie te vinden!!!

    Liefs Cissy

  • 18 Januari 2012 - 14:38

    Narda:

    wat een leuke en mooie film hebben ze/jullie gemaakt!

  • 19 Januari 2012 - 08:34

    Anneke Hansen:

    Mooie film zeg ! Prachtige natuur.

    Ik heb voor jullie ook een mooie film,over de reis naar Soerabaya in 1934 van de onderzeeer K18. De film heet 20.000 mijlen over zee. Je overgrootvader Hansen was lid van de bemanning, als matroos.
    De film was hier op TV maar je kan hem ook zien op www.geschiedenis24.nl
    Ik meen opa gezien te hebben terwijl hij in Durban met een riksja aan het dollen is.

    Liefs en groetjes,

    Anneke


  • 08 Februari 2012 - 21:15

    José Ten Broeke:

    Hallo Sander en Kim.
    Ik heb jullie film bekeken. Wow, prachtig. Ik ga geloof ik maar heel hard sparen om dit een keer in het echt te kunnen zien.
    Groetjes José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander en Kim

Na een jarenlange voorbereiding vertrokken wij in oktober 2007 voor een reis van een jaar door zuidelijk afrika. In die 12 maanden wilden wij er bekijken welk land aantrekkelihk was om ons te vestigen. Sneller dan verwacht liepen wij tegen de perfecte locatie aan. En sinds 17 januari 2009 maken wij onze droom waar in Zuid Afrika: het runnen van Kurhula Wildlife Lodge. Gelegen halverwege Hoedspruit en Phalaborwa in het laagveld (aan de rand van het Krugerpark).

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1546
Totaal aantal bezoekers 90043

Voorgaande reizen:

14 Januari 2009 - 01 Januari 2020

Ons leven in Afrika

Landen bezocht: